عکس من
نام:
مکان: kermanshah, Iran

۱۴ خرداد، ۱۳۸۵

آخرین قسمت

دیشب خوابشو دیدم . صورتش نورانی بود . از اینکه دوباره می بینمش خوشحال بودم. آخه می دونستم بر می گرده . خودش گفته بود که می آم. ولی همش خواب بود. مثل زندگی من . یه خواب طولانی . احساس می کنم تازه از این خواب نکبت بار زندگی بی دار شدم
خیلی خسته ام . احساس کوفتگی می کنم. نمی دونم این زهر ماریا کی می خوان اثر کنن. احساس عجیبی دارم. خیلی چیزا برام روشن شده. آرزو می کردم این روشن بینی رو خیلی وقت پیشا پیدا می کردم. شاید از این اشتباه هایی که الان دچارشم کاسته میشد. همش یه اشتباه بود. یه اشتباه بزرگ. به دنیا اوومدنم یه اشتباه غیر قابل بخشش بود اشتباهی که تاوانشو فقط خودم باید پس بدم . همه می گن او لین اشتباه گاز زدن یه سیب بود. اما اینم یه اشتباه بیشتر نیست . اولین اشتباه خلقت بود .خلقت انسان چه توی بهشت دروغی چه تو این زمین لعنتی. اما من می خوام جبران کنم


......
سرم خیلی سنگین شده . نفسام تند میزنه. از آخرین باری که دکتر سیگار کشیدنو قدغن کرده بود یه ساله می گذره. گوشه ی اتاق از پاکت های خالی سیگار پر شده. نمی دونم چرا دکترا تو روال طبیعی مرگ آدما دخالت می کنن . باید از این کارشون شرم سار باشن. به خاطر پول شکنجه ی آدما رو بیشتر می کنن. از همشون متنفرم

جلو چشمام سیاهی میره . به زور باز نگهشون داشتم. فکر کنم کم کم داره انتظارم به پایان می رسه. خیلی از این قضیه خوش حالم. شاید تنها آرزومه که داره بر آورده می شه . الان دیگه احساس راحتی می کنم . احساس می کنم دارم این بار سنگینو که یه عمر به شونه هام چسبیده بود خالی کنم. دیگه تو این دنیا هیچ کار نا تمومی ندارم.. می خوام خودمو از این بی هودگی بیرون بکشم. می خوام این قید و بند چند ساله رو از دست و پاهام باز کنم. می خوام رو حمو آزاد کنم.. میخوام به تمام ارزش ها تف کنم. می خوام همه ی اغتقاداتو زیر پا بزارم. می خوام همه ی قانونارو به لجن بکشم. ... می خوام آزاد باشم.


دستو پام همه شل شدن. دیگه هیچ احساس دردی ندارم. اصلا هیچ احساسی ندارم. خالی خالی شدم. انگشتام قدرت نگه داشتن قلمو از دست دادن . می خوام چشمامو ببندم و به هیچی فکر نکنم. دیگه چیزی نمیتونم بنویسم......فقط....فقط اگه میشد یه بار دیگه ببینمش..اونچهره/^/^/..^^___________________________و



ارسال یک نظر
ارسال یک نظر

12 Comments:

Anonymous ناشناس said...

Get the fuck out of here
I just wanna get the fuck away from Me
I rage, I glaze, I hurt, I hate
I hate it all, why? Why? Why me?
I cannot sleep with a head like this
I wanna cry, I wanna scream
I rage, I glaze, I hurt, I hate
I wanna hate it all away

۱:۴۳ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam.avalin bar bod ke be blaget omadam.ghashang minevisi.agar dost dashti be manam sar bezan.
www.seawaves.persianblog.com

۱۰:۵۱ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam ali khobi
bebin boro be in link
http://www.golha.net/otello/ker.htm
codesh ro toye weblaget bezar. list weblag haye kermanshahiye .man ghablan toro khodam ezafe kardam
to weblage khodam hast mikhay aval onja bebin
movafagh bashi

۱۰:۲۱ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

آدم وقتي اشتباشو تکرار ميکنه که راهي براي جبرانش باشه ولي وقتي براي جبران راهي نيست لزوميم براي تکرار مکررات نيست. خلقت هيچکدوم از ماهم اشتباه نبوده. چون خود ما مرتکب نشديم که بگيم اشتباه بوده يا درست. در کل خدا رحمتت کنه. منم با جام جهاني به روز کردم.

۱۱:۵۶ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

منم مثل زینب یه فاتحه برات می فرستم... امیدوارم تو جهنم تقلبی بهت خوش بگذره دیییییییی

۱۱:۵۳ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

hey u! chejuri in karo kardi be ma ham amaresho bede;)
ziba bood....
ta poste badi ....

۴:۳۷ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

ey val baba
ghors mokhre?boklhor azizam bokhor aslanage delet khast tazregham ham bokon
akhe hef nest in hekal salem bere zer khak!!!khodesh hef nest

۱۰:۱۱ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam
ali kojaei khabary azat nist ?
hatman ye tamas baham begir
barnameye taghvime to mp3playerast in bichareha giran.
har tor shode mp3player ro beresoon behem.
felan byeeeee.

۱۰:۱۷ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

alireza jan salam man duradoor mishnasamet behtar begam esmeto ziad shenidam va shoma fek konam hamuni bashid ke parsaal ba ahoora ye lotfo komake bozorg dar haghe man kardid bazam merc .weblogeto baraye bare chandom umadamo didam ghashang minevisi manam alan taghriban yechizi too mayeha khodetam mifahmam chi migi vali karish nemishe kard vali khob omid chize khubie hamishe omidvar bash be ayande unmoghast ke zendegi barat rahat tare mishe tahamolesh hata age mese man faghato faghat omidvar bashio khodet beduni ina faghat ye omide alakie.be webloge manam sar bezan kheilikhoshhal misham www.marzyjoon.persianblog.com

۲:۵۵ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

My tea's gone cold I'm wonder why I..
got out of bed at all
The morning rain clouds up my window..
and I can't see at all
And even if I could it'd all be gray,
but your picture on my wall
It reminds me, that it's not so bad,
it's not so bad..

۳:۲۴ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

Salam khoobi? Bad az 2sal avalin bar bood inja peydam shod!! hanoozam dari ziba minvisi!
kheyli khoob neveshte boodi!! oon matne balam taghdim mikonam be to!! roosh fekr kon;) khosh bashio labat hamishe khandoon!
ByE

۳:۲۷ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam, neveshtat mano yade neveshteye khodkoshie Sadegh Hedayat mindaze, shayadam aslan az oon elham gerefte bashi, vali be har hal ghabele setayesh bood, az inke be 360 man sar zadi mamnoon.

۶:۲۲ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home

.
آمار بازدید
آمار بازدید