عکس من
نام:
مکان: kermanshah, Iran

۱۸ دی، ۱۳۸۴

مال من نبود

قلب کو چیکم یه عمر زیر پات بود ,اما یه تیکش مال من نبود
لبات خیلی شیرین بود, اما یه بوسش مال من نبود
زندگیمو به پات ریختم,اما یه روزش مال من نبود
نیگام همیشه دنبالت بود, امایه نیگات مال من نبود
گفتم دوست دارم ,اما دوست دارمات مال من نبود
دلقک شدم خندیدی,اما خنده هات مال من نبود
شبا با عکسات گریه کردم, اما یه قطره اشکات مال من نبود
همه شعرام مال تو ,شعر گفتی , اما قافیه هات مال من نبود
گفتم وقتی برگردی سرمو روش می زارم , اما شونه هات مال من نبود
صدای قلبمه زیر پات له می شه , اما نه انگار این صدا مال من نبود

ماهی سیاه

ارسال یک نظر
ارسال یک نظر

3 Comments:

Anonymous ناشناس said...

nemidunam vala ...hesato nemifahmam chun tajrobash nakardam va nemikham bokonam ....be nazaret vase khodet zendegi koni ta baghie....zate afarinesh o bashariat khodkhahie....pas behatre be vaghiat kenar biay duste aziz;)

۵:۴۶ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

behtare nagi male man nabood...begi ghesmate man nabood khodetam khoob midooni in vasat khodkhahi nabood...

۷:۰۲ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

سلام داداشی
حس قشنگی داری همه کس درکش نمیکنه
یه موقع نگی قسمت من نبود ها همین ماله من نبود درسته
میدونی هیچ وقت خدا واست تعیین نمیکنه که کی رو دوست داشته باش
این دله خودته که ادما رو جذب میکنه
خدا که جبر بهت نمیکنه
دل ادم وقتی بیشتر میگیره که ببینه صاحب خنده های اون
لیاقت خنده های اونو نداره
من از این بی عدالتی در عجبم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۷:۰۹ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home

.
آمار بازدید
آمار بازدید