عکس من
نام:
مکان: kermanshah, Iran

۲۵ آبان، ۱۳۸۴

?بمیرم یا نمیرم


ای کاش بمیرم از دست همتون راحت شم

گفتنش خیلی راحته نه ؟

فکرشو که می کنم خیلی سخته سخت تر از اونی که تصورشم بشه کرد.من حتی تحمل نارا حتی دوستامو ندارم.منی که خودمو به هر دری می زنم که دوستام از من رنجیده نشن.منی که طاقت دیدن یه قطره از اشکاتو ندارم...می دونی تصور اینکه همه دور هم جمع شدن دارن واسه مرگ من اشک می ریزن چقدر واسم عذاب آوره ؟

نه من نمی خوام بمیرم

ولی نه اگه خدایی نکرده این اتفاق واسه تو بیفته من چیکار کنم فکر می کنی می تونم یه روز تحمل کنم ؟نه نه اصلا حرف این یکیو نزن دیگه دنیا بدون شما ها بدون خنده هاتون بدون دوست داشتناتون بدون بد اخلاقیاتون چه معنی ای می تونه داشته باشه ؟ حتی تصور یه روزشم روحمو عذاب می ده

من می خوام بمیرم

ارسال یک نظر
ارسال یک نظر

1 Comments:

Anonymous ناشناس said...

in axi ke zadi kheili naze...dosesh daram.cheghadr be marg fek mikonia...
ama be ghole khodet faghat harf zadan rajebesh asoone vagarna...
khodet midooni kiam:D

۹:۲۹ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home

.
آمار بازدید
آمار بازدید