عکس من
نام:
مکان: kermanshah, Iran

۱۸ اسفند، ۱۳۸۳

گل پیچک

سلام
ببخشید که من اینقده بلاگمو دیر به روز می کنم
البته اگه واستون مهم باشه
بگذریم حتما بروبچ کرمانشاهی خوب گروه آرادو میشناسن واسه اونایی که نمیشناسن بگم که گروه آراد یه گروه راکه که درسته کارشون در حد حرفه ای نیست اما با این امکانات کم واقعا شاه کار کردن
آراد تا حالا سه تا کنسرت گذاشته که به نظر من کنسرت سومشون نسبت به بقیه یکمی افت داشته ناگفته نمونه که افتشون دلیل داشت یکی اینکه درامرشون اصلا با گروه تمرین نداشت چون سرباز بودو مرخصی نمیدادنو سر تمرین نمی تونست حاضر شه
دلیلای دیگش سالن بد صدا برداری افتضاح تبلیغلات کمو مهم تر از همه نبود خواننده ی اصلی گروه بود که باعث شد همه ی اعضای گروه با هم کار خوانندگی گروهو انجام بدن
یه شعر هست که همین گروه خوندن اما شعر مال حسین رضاییه من که خیلی خوشم اومد


چقدر ساده ساده می
پنداشتمت

گل
پیچکی که خودم کاشتمت

سر راهم آمدی جای
تی
پا به رسم نوازش من از خاک بر داشتمت

تو را من به خون جگر آب دادم

که تا همچو آزاده سروی برافراشتمت

تو حتی نبودی سزاوار لبخند

من از جان خود دوست تر داشتمت

به دور قدم
پیچ خوردی که جانم بگیری

چنین شد که از ریشه بر داشتمت

خوش باشین

ارسال یک نظر
ارسال یک نظر

7 Comments:

Anonymous ناشناس said...

salam ali jan mikhastam dar mourede arad behet begam ke to tabestoon gharare dobare konsert bezare albate nemidoonam ke milad ham hast ya na vali konserte gozashte daraamadi baraye arad nadasht arad shayad zarar ham kard kheyli ziyad karhaye gorohe arad do tashoon mojavez nagereft ke kheyli ali bood omidvaram to konserte badi betoonan ejrash konan

۱۱:۴۴ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam weblog ghashngi bod alireza jan omid varam har roze behtare koni felan bay movafagh bashi

۱۲:۰۰ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

خوبی علی خانوم بچه ها خوبن علی وبلاگت شخصیه یا اینکه ادبیه که هی توش ترانه می نویسی ولی شعرات خوبن من این آخریه خیلی دوست دارم

۱۰:۴۰ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam ali khoobi jaleb bood in chand vaghte ziad in shero baram ziad khoondi ama hamishe jaalebe khosh bnegzare ghorbane to bye

۱۰:۵۷ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

salam pesare khoob:D
bazam ghashang bood.kollan sheraye nazio entekhab mikoni vase webloget.amma joone man ye khorde bishtar be in badbakht sar bezan.gonah dare bekhoda.vaaalllllllllaaaaaaaa
bye bye

۳:۵۱ بعدازظهر  
Anonymous سلام said...

مرسی مرسی مرسی

۱۱:۵۶ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

سلام؛ اصل شعر قشنگ تر بود، حالا خرابش کردین
خودشاعر هم قشنگتر میخوندش، دکتر رضایی صدای بهتری برای خوندن این مدل شعرها و البته به سبک آروم خودش داره
یکبار که خوندش من حفظش شدم؛ و برای یاداوری خودم و شاید لذت شما مینویسمش:
چقدر ساده ساده میپنداشتمت
گل پیچکی که خودم کاشتمت
سر راه من آمدی از سرلطف
به دست خود از خاک برداشتمت
تو را من به خون جگر آب دادم
که تا همچو سروی برافراشتمت
تو حتی نبودی سزاوار لبخند
من از جان خود دوستتر داشتمت
به دور تن نازکم پیچ خوردی
چنین شد که از ریشه برداشتمت
یادش بخیر....وقتی استادشعرشو خوند تا۵دقیقه بعد پایان کلاس هم از جام بلند نشدم ....
دکتر رضایی عزیز ...روزهای خوبی بود وقتی باشماکلاس داشتیم ...nirish☺

۱۲:۳۵ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home

.
آمار بازدید
آمار بازدید